Xapp Kindercasting

Heb je kinderen, neefjes en of nichtjes en hebben ze nu al interesse in modellenwerk? Xapp Kindercasting biedt hen de mogelijkheid om nu al te starten met een carrière in de modellenwereld. Xapp KinderCasting is namelijk een nationaal opererende castingbureau, dat gespecialiseerd is in regie, kinderbegeleiding en het casten van kinderen vanaf 0 tot en met 18 jaar. Dit bureau is ook lid van de Branchevereniging voor Nederlandse Modellen- en Castingbureau's. De kinderen van dit bureau worden vooral ingezet voor televisie, films, theater, radio, evenementen en modellenwerk in Nederland en België. Uit het bestand van dit bedrijf worden een aantal kinderen ingezet voor diverse filmproducties. Dit bedrijf werkt ook steeds eraan om hun bestand aan te vullen met nieuwe leden. Nieuwe aanmeldingen zijn daarom ook altijd van harte welkom. Ouders, die het idee hebben, dat hun kind een goede aanvulling zal zijn op het bestand, kunnen gerust hun kind inschrijven. Dit kan men doen door in het menu te klikken op 'Kind inschrijven'. Kinderen vanaf 3 tot en met 18 jaar kunnen zich hier inschrijven. Personen die zich hebben aangemeld bij dit bedrijf hebben ook de mogelijkheid om mee te doen aan de Xapp Kindercasting workshop. Men leert onder andere hoe men moet acteren en presenteren. Kinderen hebben ook de mogelijkheid om op een dag vier workshops te doen. Het gaat in deze om workshops op het gebied van camera- acteren, auditeren, theateracteren, tekstbehandeling en podiumpresentatie. In de zomervakantie kan men zich ook inschrijven voor het musicalkamp of het filmkamp (cinekamp). Kinderen die dus heel graag willen acteren, modelleren of heel graag aan filmproducties willen meedoen kunnen zich door hun ouders of met toestemming van hun ouder inschrijven bij Xapp kindercasting. Deze gelegenheid kan onder andere dienen als een start in de modellenwereld. Modellen

Xapp Kindercasting Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over Xapp Kindercasting.

Bezoek Xapp Kindercasting