Als ik eerlijk ben irriteer ik mij dood aan de negatieve recensies.. ik kan mijn eigen ervaring hier totaal niet in terugvinden.
Een aantal jaar geleden ben ik zelf benaderd door Toon toen ik een jaar of 18 was.. Toon heeft mij toen een kans gegeven en beloofd dat ik binnen 3 weken in Parijs zou zitten.. en ja hoor, binnen 2 weken stond ik onder contract en was ik werkzaam in Parijs. Toon heeft mij toen persoonlijk naar Parijs gebracht en heeft mij gesteund in alles wat ik deed.
Ik heb tot de dag van vandaag nog steeds spijt dat ik deze kans toen niet met beide handen heb aangegrepen en voor andere prioriteiten koos. Des ondanks kan ik wel met trots zeggen dat ik na een lange break weer werkzaam ben bij Only Model Management en ik dus bewust opnieuw voor dit bureau heb gekozen.
De reden daarvan is omdat Toon veel kennis heeft wat betreft de mode/fotografie wereld, heeft zijn contacten en geeft elk model persoonlijke aandacht die hij/zij nodig heeft.
En geloof mij maar, je kan soms beter bij een iets kleinschaliger bureau zitten die goede begeleiding biedt en waar ruimte is om te groeien ipv ingeschreven staan bij een massaal bureau waar je enkel een nummertje bent.
Kortom, ik ben zeer te spreken over dit bureau en ken Toon alleen maar als een man die elk model een eerlijke kans biedt in deze keiharde business en zal er alles aan doen om jou te helpen hierbij.
Ik zit al zo lang ik me kan herinneren bij Only model management. Ben een paar jaar geleden gestopt omdat ik het modellenwerk zelf niet meer zo zag zitten. Toch ben ik onlangs weer begonnen en ben erg blij dat ik me weer bij Only kon inschrijven. Toon zorgt goed voor zijn modellen en als er iets is kun je hem altijd bereiken (dag en nacht)!!! Ik ben naar allerlei landen geweest en heerlijk gewerkt dus ook heeft hij goede connecties en weet hij wat hij doet!
Ik ben met Only model management in contact gekomen toen ik 15 was. Ik zit nu al 2 jaar bij het bureau. Je krijgt veel werk aangeboden en hij zet zijn modellen goed en veilig op de markt. Daar heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Een manager die voor je klaar staat. Zeker betrouwbaar en erg fijn!
We hadden via vakantieveilingen een fotoshoot met de hond gewonnen (onze hond het tumor dus niet lang meer te leven) 5/9/2020 zaterdagmorgen 10.00, het was bijna rennen naar het bos het was er nat en smerig wij op de hurken (ongemakkelijk) hij fotos maken gewoon toestel met telelens we horen het toestel maar ratelen (dus er zal wel een mooie foto bij zitten, 4 keer naar andere plek in bos we waren in 25 min klaar.
Geen poseeraanwijzingen
ongeintresseerd te werk
dan komen de foto's van de 24 vonden we er maar 6 mooi
we hebben 1 foto conform de waardebon bestel ik moest 2 maal een mail sturen voordat we de foto pas kregen
onproffesioneel
slechte afhandeling
ongeintresserd te werk
Spreken met je (kind) af, weten dat je van ver moet komen en last minute wanneer je al onderweg bent sturen ze een sms dat de opdracht vervalt. Een belletje was wat meer op zijn plaats geweest zo last minute!
Dit blijkt achteraf door een stomme fout die zij zelf maken ook nog eens een leugen te zijn.
Wanneer je er wat van vind dat je wordt voorgelogen en dat kenbaar maakt aan ze, kunnen ze je ineens wel bellen.....???? En dat konden ze niet toen de opdracht niet meer doorging en je voor niets met een jong kind van ver naar Amsterdam rijdt? Egoïstisch noem ik dit, zo ga je niet met mensen om en al helemaal niet als je je bedenkt dat dit alles om een kind ging.
Sterke punten Ik kan ze niet bedenken
Zwakke punten Dat je er geen afspraken mee kunt maken, ze zijn onbetrouwbaar en egoïstisch
Ons Moeder/dochter uitje in Den Haag heeft mijn dochter mij verrast met een foto shoot bij Fero studio in Scheveningen,
Totaal verrast met een natuurlijke aanbreng van make-up. Waarna de eigenaresse mijn verwaaide haar ook weer in model kreeg.
De foto shoot, is een prachtige aanvulling waar wij erg van genoten hebben. De fotograaf kiest heel precies de pose en vanzelf kwam de lach op ons gezicht.
De foto s houden we voor ons zelf, maar het zijn prachtige foto s geworden waar we erg blij mee zijn.
Dank aan de professionele wijze van jullie werk om tijdens deze dagen met prachtige foto s thuis te mogen komen.
Zwakke punten geen. alles ging zoals wij het wilde.
Tot nu toe tevreden. Ik heb al een mooi portfolio gemaakt en de shoots zijn erg professioneel en gezellig. Ik heb ook al wat kleine opdrachten gehad. Ook de lessen zijn erg leuk dus ik ben tot nu toe blij!
Sterke punten Kleine opdrachten gehad, mocht bij ladies nights in hotels en andere events aanwezig zijn. Ik kreeg hier een vergoeding voor. Ik hoop binnenkort meer opdrachten te krijgen!
Ik heb voor Bullet models een hele leuke shoot mogen doen voor Hornbach. Alles was super geregeld, duidelijke communicatie en Max was zelf ook even aanwezig op de set om te zorgen dat alles goed ging! Daarnaast ook een hele leuke fotoshoot gedaan met Max in zijn studio, met goeie resultaten, zeker een aanrader!! Helemaal happy met deze samenwerking, Max bedankt!!
een tijdje terug ben ik aangesproken door John op straat. ik wilde het eerst niet serieus nemen maar merkte nadat ik gemaild had, dat het bureau wel echt geïnteresseerd was. Ik ben uiteindelijk op casting geweest en ik ben aangenomen! ik ben dan ook super blij!!
inmiddels heb ik al twee portfolioshoots gehad en ben ik dus ook begonnen met mijn portfolio opbouwen. deze dagen vond ik erg professioneel en het team dat aanwezig was deze dagen vond ik ook erg goed en gezellig.
ik hoop nog lang met dit bureau samen te werken en hopelijk samen erg succesvol te zijn. ik heb in ieder geval het gevoel dat zij mij hierbij kunnen helpen. daarom krijgen zij 5 sterren van mij.
Sterke punten goede begeleiding, professioneel team & duidelijk en persoonlijk contact
Als ik Toon zou moeten beschrijven zou ik dat doen met deze woorden: beschermend, professioneel en zorgzaam.
Ik zit nu bijna 2 jaar bij Only Model management, het meeste van die tijd werk ik fulltime als model. Daar komen ups and downs bij kijken maar Toon staat altijd achter mij.
Dankzij Only Model Management heb ik de mogelijkheid om in 5 verschillende landen te werken en daar komen er steeds meer bij.
Ik zie Toon een beetje als mijn grote broer, hij kan streng zijn maar dat is alleen maar positief. Veel meiden (ook ik) beginnen erg jong met modellenwerk en dan is het belangrijkste een Motheragency die je vertrouwd, je behoed en die er voor je is, dag en nacht.
Als je een bureau zoekt met kennis van de modellenwereld en als je een agent wil die altijd voor je klaar staat dan moet je bij Only Model Management zijn.
Eindelijk iemand die wel voor zijn modellen gaat. En die echt weet hoe deze wereld werkt! In de afgelopen jaren heb ik al een aantal bureaus gehad Waarvan ook een hele bekende in nederland.
Tot nu toe met geen van alle een fijne samen werking gehad, mensen zijn niet persoonlijk met je, weten niet wie je bent en wat je nodig hebt. Als je maar voor ze aan de bak bent.
Toon (only model management) daar in tegen
Heeft in ons eerste gesprek het over mij gehad, wie ik ben en wat ik wou. Hij is compleet het tegenovergestelde van wat ik nog zou verwachten van een bureau. Hij weet wie ik ben, wat ik nodig heb, hoe mijn situatie er uit ziet en wat ik in me heb als model.
zijn contract is niet anders dan andere contracten en zeker geen “wurgcontract”.
bureaus hebben nu eenmaal regels nodig waar aangehouden moet worden.
Sterke punten Hij staat wanneer dan ook klaar voor zijn modellen, en zoekt naar een oplossing zodat je alles er uit kan halen wat er in zit.
Daarbij ook nog eens een hele goeie fotograaf :p
To all models; find yourself a mother agent like Toon van Stralen. My Chinese agency I signed contracts with closed its doors out of the blue. Only a few hours after this mad decision Toon arranged an appointement with another agency to keep me working in China. After many calls and requests from other agencies, he got me in the right agency that fits the best for me. Three stressfull and insecure days later I’m in my new apartment ready to rock my next 2,5 months. All I can say is that nothing is more important as a model to have a mother agent who’s always got your back and I’m so thankful to have you, Toon.
Onlangs heb ik mijn tweede klus gedaan voor ID|Casting. Het is een erg fijn bureau om voor te werken. Ze zijn professioneel, vriendelijk en zeer vakbekwaam. De communicatie met Bo verliep ook dit keer soepel en helder. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende opdracht.
Sterke punten Communicatief zeer sterk. Helder in het formuleren van duidelijke afspraken.
Ongeveer een maand geleden heb ik mijn eerste opdracht gedaan voor ID- Casting en ik ben daar zeer tevreden over. De opdracht was erg leuk, mede door de vriendelijkheid en professionele begeleiding van Bo Vrinden. Ik kijk uit naar een volgende leuke opdracht!
Sterke punten Vriendelijkheid en persoonlijke begeleiding, zowel aan de telefoon als op de locatie.
Het maakt bij B&F niet uit hoe lang je daar ingeschreven staat, je wordt nooit geboekt.
Ik en mijn vrienden worden nooit uitgekozen.
Ik vond dit verdacht en heb aan een oud medewerker van dit bedrijf gevraagd hoe dit komt.
Hij zei daarop dat sommige profielen niet eens doorgestuurd werden naar de klant. Dit vond ik echt bizar! Ook sluiten ze mensen buiten door een max te hanteren op de aanmelding. Dus bijvoorbeeld 50 aanmeldingen per oproep, als jij als 51ste persoon aan wil melden wordt de oproep gesloten waardoor je geen kans maakt om geboekt te worden. Raar discriminerend bureau, absoluut geen aanrader!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Discrimineren en betalen pas na 1000x mailen je geld na dik 2 maanden uit.
Vanaf het allereerste contact met Bo Vrinten tot de afhandeling van de vergoeding voelt het goed.
Je doet er toe bij ID-Casting en dat puur en alleen door een stukje persoonlijke benadering en kwaliteit leveren.
We hebben in het afgelopen jaar een aantal keer aangeklopt bij JR model management voor een samenwerking. In totaal hebben wij twee keer mogen samenwerken met een aantal modellen in dienst bij hen.
Het contact verliep zeer soepel vanuit het bureau en ook de modellen die wij op deze momenten in dienst namen, verrichten erg professioneel werk. We hebben begrepen dat meerdere modellen startend zijn bij dit bureau, maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Wij zijn erg tevreden met de samenwerkingen die wij hebben met JR en zullen in het komende jaar zeker weer contact opnemen, indien nodig.
Sterke punten - professionaliteit van de modellen
- snel en soepel contact met bureau
Opnieuw bewust gekozen voor dit bureau
Review over ONLY Model ManagementAls ik eerlijk ben irriteer ik mij dood aan de negatieve recensies.. ik kan mijn eigen ervaring hier totaal niet in terugvinden.
Een aantal jaar geleden ben ik zelf benaderd door Toon toen ik een jaar of 18 was.. Toon heeft mij toen een kans gegeven en beloofd dat ik binnen 3 weken in Parijs zou zitten.. en ja hoor, binnen 2 weken stond ik onder contract en was ik werkzaam in Parijs. Toon heeft mij toen persoonlijk naar Parijs gebracht en heeft mij gesteund in alles wat ik deed.
Ik heb tot de dag van vandaag nog steeds spijt dat ik deze kans toen niet met beide handen heb aangegrepen en voor andere prioriteiten koos. Des ondanks kan ik wel met trots zeggen dat ik na een lange break weer werkzaam ben bij Only Model Management en ik dus bewust opnieuw voor dit bureau heb gekozen.
De reden daarvan is omdat Toon veel kennis heeft wat betreft de mode/fotografie wereld, heeft zijn contacten en geeft elk model persoonlijke aandacht die hij/zij nodig heeft.
En geloof mij maar, je kan soms beter bij een iets kleinschaliger bureau zitten die goede begeleiding biedt en waar ruimte is om te groeien ipv ingeschreven staan bij een massaal bureau waar je enkel een nummertje bent.
Kortom, ik ben zeer te spreken over dit bureau en ken Toon alleen maar als een man die elk model een eerlijke kans biedt in deze keiharde business en zal er alles aan doen om jou te helpen hierbij.
Erg blij mee!
Review over ONLY Model ManagementIk zit al zo lang ik me kan herinneren bij Only model management. Ben een paar jaar geleden gestopt omdat ik het modellenwerk zelf niet meer zo zag zitten. Toch ben ik onlangs weer begonnen en ben erg blij dat ik me weer bij Only kon inschrijven. Toon zorgt goed voor zijn modellen en als er iets is kun je hem altijd bereiken (dag en nacht)!!! Ik ben naar allerlei landen geweest en heerlijk gewerkt dus ook heeft hij goede connecties en weet hij wat hij doet!
Goed bureau!
Review over ONLY Model ManagementIk ben met Only model management in contact gekomen toen ik 15 was. Ik zit nu al 2 jaar bij het bureau. Je krijgt veel werk aangeboden en hij zet zijn modellen goed en veilig op de markt. Daar heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Een manager die voor je klaar staat. Zeker betrouwbaar en erg fijn!
Fijne samenwerking
Review over BulletModelsModel gestaan voor Reclamefolder.nl. Gecast door Bullet Models. Bedankt voor de fijne, professionele samenwerking. Alles was goed en snel geregeld.
Sterke punten
Goede communicatie en snelle afwikkeling.
Zwakke punten
Niet kunnen ontdekken.
geen proffesioneel bedrijf
Review over My Day ModelsWe hadden via vakantieveilingen een fotoshoot met de hond gewonnen (onze hond het tumor dus niet lang meer te leven) 5/9/2020 zaterdagmorgen 10.00, het was bijna rennen naar het bos het was er nat en smerig wij op de hurken (ongemakkelijk) hij fotos maken gewoon toestel met telelens we horen het toestel maar ratelen (dus er zal wel een mooie foto bij zitten, 4 keer naar andere plek in bos we waren in 25 min klaar.
Geen poseeraanwijzingen
ongeintresseerd te werk
dan komen de foto's van de 24 vonden we er maar 6 mooi
we hebben 1 foto conform de waardebon bestel ik moest 2 maal een mail sturen voordat we de foto pas kregen
onproffesioneel
slechte afhandeling
ongeintresserd te werk
GA HIER NIET HEEN
Sterke punten
HEB NIET KUNNEN VINDEN
Zwakke punten
zie hier boven alles was zwak
Deskundig fotograaf
Review over BulletModelsMax weet het beste uit jou te halen en daardoor uit jouw foto’s! Hij is een deskundig fotograaf met een grote liefde voor zijn vak.
Sterke punten
Professioneel en betrokken
Onbetrouwbaar
Review over Dutch Casting AgencySpreken met je (kind) af, weten dat je van ver moet komen en last minute wanneer je al onderweg bent sturen ze een sms dat de opdracht vervalt. Een belletje was wat meer op zijn plaats geweest zo last minute!
Dit blijkt achteraf door een stomme fout die zij zelf maken ook nog eens een leugen te zijn.
Wanneer je er wat van vind dat je wordt voorgelogen en dat kenbaar maakt aan ze, kunnen ze je ineens wel bellen.....???? En dat konden ze niet toen de opdracht niet meer doorging en je voor niets met een jong kind van ver naar Amsterdam rijdt? Egoïstisch noem ik dit, zo ga je niet met mensen om en al helemaal niet als je je bedenkt dat dit alles om een kind ging.
Sterke punten
Ik kan ze niet bedenken
Zwakke punten
Dat je er geen afspraken mee kunt maken, ze zijn onbetrouwbaar en egoïstisch
Echt een aanrader/
Review over Fero StudioOns Moeder/dochter uitje in Den Haag heeft mijn dochter mij verrast met een foto shoot bij Fero studio in Scheveningen,
Totaal verrast met een natuurlijke aanbreng van make-up. Waarna de eigenaresse mijn verwaaide haar ook weer in model kreeg.
De foto shoot, is een prachtige aanvulling waar wij erg van genoten hebben. De fotograaf kiest heel precies de pose en vanzelf kwam de lach op ons gezicht.
De foto s houden we voor ons zelf, maar het zijn prachtige foto s geworden waar we erg blij mee zijn.
Dank aan de professionele wijze van jullie werk om tijdens deze dagen met prachtige foto s thuis te mogen komen.
Zwakke punten
geen. alles ging zoals wij het wilde.
Tot nu toe tevreden
Review over JR ModelmanagementTot nu toe tevreden. Ik heb al een mooi portfolio gemaakt en de shoots zijn erg professioneel en gezellig. Ik heb ook al wat kleine opdrachten gehad. Ook de lessen zijn erg leuk dus ik ben tot nu toe blij!
Sterke punten
Kleine opdrachten gehad, mocht bij ladies nights in hotels en andere events aanwezig zijn. Ik kreeg hier een vergoeding voor. Ik hoop binnenkort meer opdrachten te krijgen!
Zwakke punten
Nog geen
Agency
Review over BulletModelsWorking with Max is unreal and worth every moment!
Energetic as can come and a love for hes work is noticable. Outstanding agency!
Fantastische samenwerking
Review over BulletModelsIk heb voor Bullet models een hele leuke shoot mogen doen voor Hornbach. Alles was super geregeld, duidelijke communicatie en Max was zelf ook even aanwezig op de set om te zorgen dat alles goed ging! Daarnaast ook een hele leuke fotoshoot gedaan met Max in zijn studio, met goeie resultaten, zeker een aanrader!! Helemaal happy met deze samenwerking, Max bedankt!!
goeie shoots en fijne begeleiding
Review over JR Modelmanagementeen tijdje terug ben ik aangesproken door John op straat. ik wilde het eerst niet serieus nemen maar merkte nadat ik gemaild had, dat het bureau wel echt geïnteresseerd was. Ik ben uiteindelijk op casting geweest en ik ben aangenomen! ik ben dan ook super blij!!
inmiddels heb ik al twee portfolioshoots gehad en ben ik dus ook begonnen met mijn portfolio opbouwen. deze dagen vond ik erg professioneel en het team dat aanwezig was deze dagen vond ik ook erg goed en gezellig.
ik hoop nog lang met dit bureau samen te werken en hopelijk samen erg succesvol te zijn. ik heb in ieder geval het gevoel dat zij mij hierbij kunnen helpen. daarom krijgen zij 5 sterren van mij.
Sterke punten
goede begeleiding, professioneel team & duidelijk en persoonlijk contact
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Review over ONLY Model ManagementAls ik Toon zou moeten beschrijven zou ik dat doen met deze woorden: beschermend, professioneel en zorgzaam.
Ik zit nu bijna 2 jaar bij Only Model management, het meeste van die tijd werk ik fulltime als model. Daar komen ups and downs bij kijken maar Toon staat altijd achter mij.
Dankzij Only Model Management heb ik de mogelijkheid om in 5 verschillende landen te werken en daar komen er steeds meer bij.
Ik zie Toon een beetje als mijn grote broer, hij kan streng zijn maar dat is alleen maar positief. Veel meiden (ook ik) beginnen erg jong met modellenwerk en dan is het belangrijkste een Motheragency die je vertrouwd, je behoed en die er voor je is, dag en nacht.
Als je een bureau zoekt met kennis van de modellenwereld en als je een agent wil die altijd voor je klaar staat dan moet je bij Only Model Management zijn.
Mijn beste keuze
Review over ONLY Model ManagementEindelijk iemand die wel voor zijn modellen gaat. En die echt weet hoe deze wereld werkt! In de afgelopen jaren heb ik al een aantal bureaus gehad Waarvan ook een hele bekende in nederland.
Tot nu toe met geen van alle een fijne samen werking gehad, mensen zijn niet persoonlijk met je, weten niet wie je bent en wat je nodig hebt. Als je maar voor ze aan de bak bent.
Toon (only model management) daar in tegen
Heeft in ons eerste gesprek het over mij gehad, wie ik ben en wat ik wou. Hij is compleet het tegenovergestelde van wat ik nog zou verwachten van een bureau. Hij weet wie ik ben, wat ik nodig heb, hoe mijn situatie er uit ziet en wat ik in me heb als model.
zijn contract is niet anders dan andere contracten en zeker geen “wurgcontract”.
bureaus hebben nu eenmaal regels nodig waar aangehouden moet worden.
Sterke punten
Hij staat wanneer dan ook klaar voor zijn modellen, en zoekt naar een oplossing zodat je alles er uit kan halen wat er in zit.
Daarbij ook nog eens een hele goeie fotograaf :p
Big brother
Review over ONLY Model ManagementTo all models; find yourself a mother agent like Toon van Stralen. My Chinese agency I signed contracts with closed its doors out of the blue. Only a few hours after this mad decision Toon arranged an appointement with another agency to keep me working in China. After many calls and requests from other agencies, he got me in the right agency that fits the best for me. Three stressfull and insecure days later I’m in my new apartment ready to rock my next 2,5 months. All I can say is that nothing is more important as a model to have a mother agent who’s always got your back and I’m so thankful to have you, Toon.
Niet doen!
Review over BulletModelsWat een eng bedrijf. Ze draaien je een poot uit. Als je niet precies doet wat ze zeggen bedreigen ze je...
Geweldige samenwerking
Review over ID|CastingWat een prettige samenwerking tijdens de shoot via ID casting. Goed geïnformeerd, goede verzorging, top crew en hoogst persoonlijk.
Sterke punten
Duidelijke afspraken op voorhand vastgelegd.
Superfijne samenwerking!
Review over ID|CastingOnlangs heb ik mijn tweede klus gedaan voor ID|Casting. Het is een erg fijn bureau om voor te werken. Ze zijn professioneel, vriendelijk en zeer vakbekwaam. De communicatie met Bo verliep ook dit keer soepel en helder. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende opdracht.
Sterke punten
Communicatief zeer sterk. Helder in het formuleren van duidelijke afspraken.
ideale communicatie
Review over ID|CastingHet was een helder,snel en heel fijn contact met Bo Vrinten van ID. De klus was ook leuk en hopelijk was dit niet de laatste samenwerking :)
Sterke punten
contact, helderheid
Zwakke punten
budget
Zeer tevreden
Review over ID|CastingOngeveer een maand geleden heb ik mijn eerste opdracht gedaan voor ID- Casting en ik ben daar zeer tevreden over. De opdracht was erg leuk, mede door de vriendelijkheid en professionele begeleiding van Bo Vrinden. Ik kijk uit naar een volgende leuke opdracht!
Sterke punten
Vriendelijkheid en persoonlijke begeleiding, zowel aan de telefoon als op de locatie.
Zwakke punten
Geen
Waardeloos bureau
Review over B&F CastingHet maakt bij B&F niet uit hoe lang je daar ingeschreven staat, je wordt nooit geboekt.
Ik en mijn vrienden worden nooit uitgekozen.
Ik vond dit verdacht en heb aan een oud medewerker van dit bedrijf gevraagd hoe dit komt.
Hij zei daarop dat sommige profielen niet eens doorgestuurd werden naar de klant. Dit vond ik echt bizar! Ook sluiten ze mensen buiten door een max te hanteren op de aanmelding. Dus bijvoorbeeld 50 aanmeldingen per oproep, als jij als 51ste persoon aan wil melden wordt de oproep gesloten waardoor je geen kans maakt om geboekt te worden. Raar discriminerend bureau, absoluut geen aanrader!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Discrimineren en betalen pas na 1000x mailen je geld na dik 2 maanden uit.
Niks dan lof voor ID-Casting
Review over ID|CastingDit is hoe het goed voelt!
Vanaf het allereerste contact met Bo Vrinten tot de afhandeling van de vergoeding voelt het goed.
Je doet er toe bij ID-Casting en dat puur en alleen door een stukje persoonlijke benadering en kwaliteit leveren.
Top.
Hier kunnen veel bureaus een voorbeeld aan nemen.
Sterke punten
Persoonlijk contact
Zwakke punten
Ik heb ze niet kunnen spotten
Fijne samenwerking gehad
Review over JR ModelmanagementWe hebben in het afgelopen jaar een aantal keer aangeklopt bij JR model management voor een samenwerking. In totaal hebben wij twee keer mogen samenwerken met een aantal modellen in dienst bij hen.
Het contact verliep zeer soepel vanuit het bureau en ook de modellen die wij op deze momenten in dienst namen, verrichten erg professioneel werk. We hebben begrepen dat meerdere modellen startend zijn bij dit bureau, maar daar hebben wij niets van gemerkt.
Wij zijn erg tevreden met de samenwerkingen die wij hebben met JR en zullen in het komende jaar zeker weer contact opnemen, indien nodig.
Sterke punten
- professionaliteit van de modellen
- snel en soepel contact met bureau
Zwakke punten
- nog geen zwakke punten ervaren
Model
Review over Castingbureau Act4YouZou graag iets willen proberen in de modellenwereld
Sterke punten
Zelfverzekerd ... spontaan leergierig uitstraling en barstend van de energie
Zwakke punten
Zijn er niet hoop ik
Fijne samenwerking
Review over ID|CastingAl aan de telefoon was Bo zeer sympathiek.
Alles verder uitstekend geregeld.
Ik kijk dan ook uit naar een volgende leuke opdracht.
Bedankt Bo!
Sterke punten
sympathiek, duidelijk, hulpvaardig
Zwakke punten
Geen