Reviews over Modellenbureaus


    voorlichtingsfilm voor artsen

    Review over ID|Casting

    van id casting heb ik een goede opdracht gekregen die zeer snel en professioneel begeleid werd. Communicatie met bo ging direct en zeer snel.
    informatie was correct en to the point. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden was, het ook voor mij leerzaam was met een zeer vriendelijke crew met een goede huisarts die duidelijk was in zijn diagnose. Betaling had de gebruikelijke termijn en hoefde daar niet om te zeuren. Nogmaals dank Bo.
    en... ik wil graag weer iets voor je doen.
    andre beukers

    Sterke punten
    begeleiding

    Zwakke punten
    geen

    Workshop april 2014

    Review over ID|Casting

    Hele leerzame en gezellige workshop. Echte aanrader met als resultaat
    professionele foto's waar je mee verder kunt. Toegankelijk voor iedereen.

    Sterke punten
    Persoonlijke aandacht, snelle reactie, duidelijkheid, interesse, zeer vriendelijk,
    goed bereikbaar.

    Zwakke punten
    Geen

    super

    Review over ID|Casting

    Onze dochters staan nog niet zo lang ingeschreven bij ID casting, maar de oudste heeft al 2 opdrachten gehad. Beide keren super goed geregeld en verlopen! Snel antwoord terug op vragen, en persoonlijk contact! ontzettend fijn bureau!

    Sterke punten
    persoonlijk contact, goed geregeld en duidelijk bij opdrachten

    Zwakke punten
    geen

    Prima bureau

    Review over EchteMensen.com

    Fijn om mee te werken, goede communicatie.

    Duidelijk, afspraken komen ze na.

    Niets op aan te merken.

    Ik ben er blij mee.

    Sterke punten
    Menselijk, goed contact

    Zwakke punten
    Geen

    Oplichterspraktijken

    Review over Square Agency

    Ik moest betalen voor hun castingfoto's en heb daarna nooit meer van hun gehoord

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Nog nooit werk gehad

    Review over Dutch Casting Agency

    Ik sta nu al twee jaar ingeschreven bij Dutch Casting, maar ben nog nooit geboekt voor een opdracht. Verder vind ik de vergoedingen die geboden worden in vergelijking met andere bureaus erg laag

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Weinig werk en contact
    Lage vergoedingen

    Leuk bureau om mee samen te werken

    Review over ID|Casting

    Van bij het eerste contact voor een opdracht weet je waarover het gaat.
    De communicatie verloopt heel snel en duidelijk. Echt een plezier om met deze mensen samen te werken.
    Waren alle bureaus maar zoals ID casting :)

    Sterke punten
    snelle communicatie, heel duidelijk in de afspraken, toffe mensen,....

    Zwakke punten
    geen

    Geen woorden voor!

    Review over My Day Models

    Via vakantieveilingen een bon geveild voor mijn dochter van 12 jaar. Ze was erg verlegen vooraf maar dat was snel over toen de professionele visagie en hairstyling voor elkaar was. De fotograaf was erg toegankelijk en stelde (ons beiden) al snel op het gemak. Ik heb € 30 bijbetaald omdat ik er meer foto's wou laten maken dan geveild. Binnen 3 dagen waren de foto's in huis. Werkelijk prachtig!!! We zijn zo blij met de foto's en het goede gevoel dat mijn dochter heeft door deze fotoshoot dat we zelf ook een shoot hebben gepland.
    Een echte aanrader!

    Sterke punten
    Betaalbaar, professioneel en vriendelijk.

    shoot

    Review over ID|Casting

    Goede en prettige communicatie voor en na de opdracht. Snelle afhandeling van (financieele)zaken en interesse jegens o.g.

    Sterke punten
    Duidelijk en snel

    Zwakke punten
    geen/niet bekend

    Be you, be beautiful!

    Review over BradModels

    Brad Models is een beginnend bureau maar nu al erg fijn om bij te werken. Dani is een topper, hij komt altijd zijn afspraken na en reageert snel op zijn e-mails.

    De modellen zijn allemaal erg vriendelijk, meedenkend en enthousiast. Zij geven zich voor 100% en zijn breed inzetbaar.

    Ik ben erg te spreken over dit bureau en raad het iedereen aan.

    Sterke punten
    Goede communicatie, fijne sfeer, aardige mensen, enthousiaste modellen.

    Zwakke punten
    Geen.

    slecht

    Review over Modellenspot.nl

    het is voor mij onmogelijk een advertentie te plaatsen er komen ook nooit reacties
    en van klachten hoor je ook nooit wat

    Sterke punten
    voor mij niet

    Zwakke punten
    kan geen contact krijgen
    over hoe of wat

    waarschijnlijk wordt dit ook niet geplaatst

    Zeer geslaagde fotoshoot

    Review over My Day Models

    Via vakantieveilingen een bon gewonnen, voor 30 euro extra 120 foto's gekregen.
    De fotograaf stelt je zeker op je gemak, je gaat vanzelf mee in zijn enthousiaste flow.

    Binnen 2 dagen de cd met fotos binnen gekregen. Er zitten echte hele mooie tussen.

    Echt een aanrader!

    Sterke punten
    relaxte sfeer, goede styling van haar en make-up. Hele mooie professionele foto's

    Zwakke punten
    geen

    1 opdracht gedaan/ Top!

    Review over Dutch Casting Agency

    Ik heb een opdracht voor hun gedaan en het geld cash ontvangen.

    Sterke punten
    - goeie en snelle communicatie
    - oproepen staan op hun facebook like page
    - duidelijk en simpele inschrijving

    Zwakke punten
    - Het duurt lang of je bent ingeschreven bij hun bureau.

    Weeral een leuke opdracht!

    Review over ID|Casting

    Ik wil even mijn ervaring delen over mij 2de opdracht voor ID Casting. Het was een fotoshoot voor Groenrijk. De booking verliep zeer vlot en ik heb alle informatie in details op voorhand ontvangen van het bureau. Ze hebben mij ook laten weten dat het een zeer leuke team ging zijn en het was inderdaad zo! We hebben ons zeer goed geamuseerd tijden de shoot en de resultaat ziet er mooi uit! Mijn vergoeding heb ik ondertussen ook al ontvangen :-) Nog eens bedankt ID Casting!

    Sterke punten
    Goede communicatie
    Aangename opdrachten
    Transparantie ivm de werkwijze en betalingen

    Zwakke punten
    geen

    top!

    Review over The Kids

    Toptijd gehad vroeger! Fantastisch bureau!

    350 shows per jaar!

    Review over Sessibon

    Natuurlijk gaat er wel eens iets mis... maar alles bij elkaar is het bij SESSIBON top geregeld. Je kunt lekker werken, goede sfeer en top organisatie!

    Sterke punten
    Sterke organisatie
    Inleving
    Flexibel
    Totaal concept

    Workshop 7 september 2013

    Review over ID|Casting

    Mijn eerste kennismaking met de wereld van casting en modelling begon op 7 september 2013. Heel hartelijk werden wij (ik en andere deelnemers) ontvangen door twee coaches die al ruime ervaring hebben in de branche. Er is veel informatie gegeven betreffende wat er nu zoal speelt in de branche, de do's en don'ts, jouw eerste indruk bij een casting (hoe kan het anders/beter), styling, visagie. De fotoshoot ging zo gemakkelijk dat ik zelf versteld van stond. Zo leuk was het!.De foto's (op twee verschillende sets geschoten) werden een dag later aan mij gezonden en waren heel mooi. Met de workshop van ID casting heb je alvast een goede basis voor jezelf.

    Sterke punten
    - open/eerlijk, duidelijk, persoonlijk gericht, de know how is er, snel met de communicatie (e-mailwisseling in mijn geval).

    Zwakke punten
    Niets kunnen ontdekken

    Oplichters

    Review over Sessibon

    Ik heb ooit een keer 9 maanden moeten wachten op een uitbetaling en pas nadat mijn vader ze dreigend opbelde kreeg ik het beloofde bedrag.
    Ze zijn gespecialiseerd in shows en betalen hun modellen te laat uit, soms niet eens!
    Model A krijgt bijv 100 euro per show terwijl Model B 250 euro per show krijgt.
    + ze liegen tegen hun opdrachtgevers over de prijzen die ze aan de modellen uitbetalen zodat ze zelf nog heel wat in de zak kunnen steken.
    En ga zo maar door!
    Echt een afrader! De slechtste Agency ooit is het!

    nooit een opdracht

    Review over EchteMensen.com

    ik sta al een tijd ingeschreven, nooit iets mogen vernemen over een opdracht.
    ik werd tijdens mijn telefonisch gesprek heel leuk binnen gehaald, oh u bent semiacteur ,dat is geweldig, werk genoeg in de randstad en omgeving Amsterdam, stuurt u mij maar even uw cv, na een week weer contact, zoooo dat ziet er geweldig uit zeg, nou met uw staat van dienst zal het geen enkel probleem zijn om een leuke opdracht binnen te halen, ik zit nu nog te wachten , en waarom zit ik te wachten !!!!
    Ik heb die dames na maanden eens gebeld over hoe en wat , ik weet natuurlijk ook wel dat het in deze tijd moeilijk is ??? zegt men!
    Nou dan zal er geen ene film meer gemaakt worden.toch !
    Maar ik dwaal af.
    Dus ik vertel mijn verhaal. en krijg als antwoord. Oh sorry dan hebben wij dat verkeert begrepen want wij doen voor 95% modellenwerk.
    hoezo modellenwerk, men vond het fantastisch dat ze een acteur binnen hadden gehaald met zo,n staat van dienst en nota.bene met mijn cv erbij.had dan ff gebeld ,sorry maar het is een vergissing
    Dus mijn gedachte was ook , ach laat ook maar zitten, krijg andere leuke opdrachten van andere bureau,s, maar achteraf zit het mij toch niet lekker , vandaar ik dit ff wil melden
    Die meiden zullen echt wel hun best doen natuurlijk zonder enige twijfel, ik kon ook onmiddellijk mijn geld terug krijgen , laat maar denk ik dan , die paar tientjes lig ik dan ook niet wakker van.
    Maar wat mij dan ook weer opvalt op de site, is dat er zoveel mensen zijn die ik ken , en dat zijn stuk voor stuk figuranten.hoe zo modellen !!!
    voor de rest wens ik ze veel succes en werk toe. en ook de mensen die WEL OPDRACHTEN KRIJGEN

    Sterke punten
    weet ik niet, geen ervaring mee.

    Zwakke punten
    geen goede communicatie, mijn ervaring dus.

    Leuk betrouwbaar bureau

    Review over ID|Casting

    Heb via ID casting een leuke shoot gedaan voor Dubbelfriss. Goede communicatie en netjes op tijd betaald. Aanrader dus!

    Sterke punten
    Goede communicatie

    Zwakke punten
    Geen

    Fotoshoot

    Review over ID|Casting

    We hebben een erg leuke fotoshoot gehad in Frejus in Frankrijk.
    Alles perfect geregeld door ID Casting!
    Goede communicatie.
    Super leuke opdracht met het gezin.
    Mocht er nog eens zoiets voorbij komen, horen wij het graag.

    Sterke punten
    Professioneel
    Goede communicatie
    Vriendelijkheid

    Leuke ervaring met mooi resultaat

    Review over My Day Models

    wij hebben ook via vakantieveilingen een bon voor een prikje op de kop getikt. Visagie en haarstyling zit er bij en je krijgt standaart al 10 foto's op webformaat. Voor slecht 30 euro kan je deze bon upgraden naar 120 foto's op DVD op zeer hoge resolutie. Ook krijg je dan meer achtergronden. Er staat twee extra achtergronden, maar het zijn er meer. 1 sofa en een strak zwarte bank en heel veel kleuren achtergronden.
    Wij vonden het echt voor herhaling vatbaar. Leuke betaalbare shoot met alles erop en eraan. We zijn ook weleens in de randstad geweest toen waren we bijna 200 euro kwijt voor minder achtergronden en foto's en geen visagie. In vergelijking met dat was de prijs bij My Day Models echt een lachtertje. Zeker ook om deze reden komen wij snel nog een keer terug.

    Sterke punten
    Goedkoop en proffesioneel zowel de visagie, haarstyling (krullen!) als de foto's

    Zwakke punten
    Geen

    My day models

    Review over My Day Models

    Wij hebben via vakantieveilingen een bod gedaan, en hierdoor een duo fotoshoot gewonnen. Bij aankomst bleek de ruimte erg klein. De fotograaf was aardig maar niet erg professioneel. Het haar was binnen 3 minuten gedaan. Verder bleef hij zeuren over extra geld die je kon investeren in betere foto's. Toen hij merkte dat wij niet geïnteresseerd waren, was hij snel klaar.

    Voor de (lage) prijs die wij ervoor betaald hebben, was het de moeite. Maar ik zou nooit de volledige prijs betalen, want dat is het zeker niet waard!

    Sterke punten
    Mooie foto's, snelle levering.

    Zwakke punten
    Niet professioneel, zeuren om meer geld

    maximemodel

    Review over MaxiMe Models

    Ik heb een hele goede ervaring met het modelle bureau miranda zet zich altijd voor alle modellen in en staat voor iedereen klaar onderling heeft iedereen van dit bureau super leuk contact met elkaar en gaat alles professioneel en werkt ze hard om alle modellen geboekt te krijgen. Ik ben heel blij dat ik hier deel van mag uitmaken als model .

    Doen!

    Review over MaxiMe Models

    Ik heb MaxiMe Models leren kennen als een bureau die er alles aan doen om de plussize modellen op de kaart te zetten. Miranda (eigenaresse) zit zich met hart en ziel in voor haar modellen. Ze doet haar best om de modellen opdrachten te brengen. Ze is een keiharde werker die geen limiet kent, zelfs haar modellen moeten haar af en toe terugroepen :-). Dat noem ik pas gedreven en hart voor het vak!

    Als je een maatje meer hebt en het lijkt je leuk om modellenwerk te doen, raad ik je zeker aan om contact op te nemen met MaxiMe Models.